close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    طراحی سایت

    بازدید : 360
    دوشنبه 6 دی 1400 زمان : 11:42

    طراحی سایت

    صفحه پروفایل شما در لینکدین می تواند به عنوان ابزاری بسیار قدرتمند و منحصر به فرد در راستای حضور در دنیای مجازی و ساخت برند شخصی، عمل کرده و توانایی های حرفه ای شما را به نمایش بگذارد. به گفته لینکدین، این پلتفرم 800 میلیون عضو در بیش از 200 کشور و منطقه در سراسر جهان دارد. این پلتفرم خانه ای برای تصمیم گیرندگان، مدیران شرکت ها، کارآفرینان و کارفرمایان برای اتصال، همکاری، استخدام و به اشتراک گذاشتن رهبری فکری خود در یک صنعت یا حوزه تخصصی خاص است. اما آیا می‌دانستید که معمولاً وقتی کاربر، شخصی را گوگل جستجو می کند، نمایه لینکدین آن شخص به عنوان اولین لینک در آن نتایج جستجو یا پنج لینک برتر در صفحه اول آن نتایج نشان داده می‌شود؟ این به سادگی به این معنی است که صفحه نمایه لینکدین شما می‌تواند اولین و آخرین برداشتی باشد که شخصی یا یک مشتری بالقوه، سرمایه‌گذار، کارفرما، مربی یا دوست؛ می‌تواند از برند شخصی شما داشته باشد. شما ممکن است قبلاً یک صفحه لینکدین داشته باشید، اما همچنان می‌توانید از آن فقط به عنوان یک مکان نگهدار برای رزومه آنلاین خود استفاده کنید، که ممکن است تصویر نمایه، بیانیه عنوان یا حتی تجربه کاری به روز شده داشته باشد یا نداشته باشد. اگر تمام ویژگی‌هایی را که پلتفرم ارائه می‌دهد بهینه نکنید و محتوای خود را برای برجسته کردن برندتان به‌روزرسانی نکنید، این پیوند ساده می‌تواند برند شما را در معرض خطر قرار دهد. باید به خاطر داشته باشید که هر روز، حتی بدون اینکه متوجه شوید، نام شما در جستجوهای لینکدین برای افراد و شرکت‌هایی که به دنبال افرادی با دانش، مهارت، تحصیلات و تخصص شما هستند، ظاهر می‌شود. از آنجایی که لینکدین بستری برای حرفه ای ها است، باید از این پلتفرم برای تبلیغ برند شخصی و حرفه ای خود استفاده کنید. در اینجا هفت راه وجود دارد که می توانید از صفحه نمایه لینکدین خود مانند وب سایت شخصی خود برای ارتقاء برند شخصی خود استفاده کنید. 1. مطالب خود را به روز کنید این اولین و مهمترین قدم است. شما باید محتوای موجود در صفحه خود را به‌روزرسانی کنید، زیرا امروز باید نشان‌دهنده دقیق برند شما باشد، نه سه سال پیش. این بدان معناست که عکس نمایه خود را به روز کنید تا شبیه شخصی که امروز هستید به نظر برسد. یک هد شات حرفه ای با پس زمینه سفید یا از رنگ برند خود استفاده کنید. از یک عکس پس زمینه که در بالای صفحه قرار می گیرد استفاده کنید. این عکس می تواند یک عکس دیجیتال بیانگر حوزه کاری شما، یا لیستی از خدمات یا لوگو وب سایت شما باشد. تیتر عنوان خود را به روز کنید. فقط عنوان شغلی خود را درج نکنید. به مردم بگویید که چه کاری انجام می دهید، چگونه آن را انجام می دهید و برای چه کسی. موضوعات کلیدی تمرکز و تخصص خود را در فرم های مخصوص پروفایل تکمیل نمایید. 2. یک ویدیوی خوش آمدگویی یا معرفی کوتاه از خودتان به استوری پروفایلتان اضافه کنید بله، اکنون می توانید یک ویدیو به محل تصویر پروفایل خود اضافه کنید و همچنین می توانید یک تبریک صوتی را که در صفحه پروفایل شما امکانش وجود دارد، ضبط کنید. این به افراد اجازه می دهد تا به طور مجازی با شما ملاقات کنند، شخصیت شما را درک کنند و در مورد آنچه در صفحه شما انتظار می رود یاد بگیرند.

    ادامه در لینک زیر:

    مزرعه سالمندان منطقه ۱۳ تهران راه‌اندازی شد
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 287
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 35
  • بازدید کننده امروز : 36
  • باردید دیروز : 207
  • بازدید کننده دیروز : 208
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 260
  • بازدید ماه : 497
  • بازدید سال : 11963
  • بازدید کلی : 93729
  • کدهای اختصاصی